älska fotboll!

ja hejsan jag har inte hunnit skriva nått eftersom i går åkte jag på match,som de vart oavgjort i.
sen sov bästa elin hos mig.
vi satt bara framför tv:n med godis och dricka.
sen i dag så hade vi träning igen.
innan träningen så gick vi ut på balkongen en sväng och ville göra bort oss regält!
haha!
sen tog vi bussen till brunflo föratt träna.
sen efter träningen så stannade vi föratt kolla när 97:orna skulle spela mot ås.
dom vann med 3-1 eller nått sånt.
sen efter den matchen så hade killarna match så vi kollade på den också.
jag och matilda stog å heja hela matchen tror jag,haha!
sen insåg jag och lisa att vi hade missat bussen så då fick vi vänta i typ en timme.
fast vi gick till bylla i stället å vänta.
haha så har min dag sett ut i allafall.
aja nu ska jag i allafall lägga mig i sängen och kolla på film så nu säger jag godnatt:´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0