en riktigt trevlig kväll

ja jag orkade inte skriva nå mer i går för jag kom hem typ 11 kanske den va och då var jag trött.
i allafall så var de väldigt mysigt.
först grillade vi och de va hur gott som helst!
sen gick jag,linda och kajsa ner till min faster för att hämta badminton.
så då spelade vi de lite,de va ju så att johan var ju världsmästare i de...
haha!
jag tror han är världsmästare i allt!
de va johan och linda mot mig och kajsa och de gick inte så bra för mig och kajsa men vi säger att vi vann.
ja de va nog allt som hände i går.

i dag vaknade jag vid 12 ungefär sen har jag inte gjort nått på hela dan.
ska snart gå och duscha sen fortsätta att inte göra nått.

sen i morgon åker jag till mamma igen så jag skriver nog när jag kommer dit.
ha en trvlig kväll!

Kommentarer
Postat av: elin

fin du är =)

2010-08-09 @ 23:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0