amanda & elin och en jävla massa hockey

ja i morse fick jag skjuss av mamma eller engentligen fredrik men i allafall så skjussade dom mig till brunflo.
för jag skulle till kyrkan på gudstjänts.
sen efter de gick jag ner till ishallen föratt kolla på hockey.
och efter en stund kom även elin och amanda dit.
vi kollade först på u14 spelade tror jag de va.
och dom va bra,om jag kommer i håg rätt så vann dom.
sen spelade järpen mot sveg.
och efter de va de brunflo igen och de gick hyffsat bra för dom då också.
efter dom skulle utvecklingslaget spela men vi va så hungriga så vi gick ner på bylla och åt lite sen gick vi upp igen.
och jag säger bara att dom va grymma!
de har i allafall varit en jätte rolig dag med dom roligaste och bästa!♥
och fredrik var även domare nästan alla matcher så då fick jag se han också,trevligt.
sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här men jag ska gå och ta mig en dusch nu sen välja kläder inför i morgon,de är ju så himla svårt! haha de tar ju minst en halvtimme.
aja de är väl lika bra att säga godnatt nu.
så puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0