dagen efter

jaha och då va julafton redan slut.
fast de vart riktigt lyckat i går.
vi hade jätte kul hemma hos kusinerna,jag och kajsa skulle egentligen ut och åka pulka men de va ju så kallt så då var vi inne i stället och hade kul.
fick de mesta av de jag önskade mig.
fick en vågtång som jag länge velat ha,så tack så mycket!
men sen ska vi ju till mamma på måndag så då får vi ännu mer julklappar,super!
då kommer även mormor och min moster och morbror,har inte träffat min moster sen i somras så de ska bli riktigt kul. hon ska även ha en liten bäbis till våren.
sen ska jag köpa mobil på måndag tror jag,ska bli kuuul!
haha.
sen i kväll ska vi upp till farmor och farfar också kommer alla kusiner och då blir de till att äta och ha kul!
men de blir nog inlägg lite senare.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0