dans hela dagen lång!

ja i dag har de varit en riktigt kul dag!
vi har ju temadagar och då valde jag dans och de är riktigt kul!
så då har vi dansat hela dagen och även lekt lite,hehe.
de som inte är lika kul tycker jag är att vi måste visa upp de för hela skolan,kommer ju skämma ut mig!
fast vi har lärt oss dansen nu och vi har hela dagen i morgon på oss och typ halva måndag så jag kanske kan de bättre efter ett tag,man kan ju i allafall hoppas på de.
de vart ju att jag kom hem ganska sent i går så jag orkade inte skriva.
men de va ganska kul att kolla på.
brunflo tyckte jag sög riktigt mycke i början.
men i slutet vart dom bättre,och fredrik gjorde även mål,så grattis till han!
och de vart ju även ett slagsmål och alla började typ skrika och va bara irriterande!
dom kunde lika gärna ha hållt käften om jag får säga de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0