Fiskpedikyr

ja i dag har de varit en riktigt skön dag! har fått slutat tidigare på alla lektioner tror jag.
sistan lektionen hade vi matte men vi fick sluta kvart över 2 i stället för 3,så de va super grett!
fast då väntade jag ändå på skolan till 3 för jag skulle gå på stan med elin.
de vart 2 julklappar till så nu är jag helt klar!
skönt å inte behöva tänka på de nå mer!
sen kom mamma och mötte mig så gick vi och fick fiskpedikyr.
och de va riktigt skönt efter en stund!
i början kittlades de hur mycket som helst på en del ställen på fötterna.
men de va ändå en skön känsla,haha.
jag kan verkliegn rekomendera att göra de,sen fick man även inoljade och insmorda fötter.
känns verkligen hel nice kan jag ju säga!
sen efter vi hade gjort de åkte vi på max och åt lite mat,var hur hungrig som helst då!
haha.
och nu blir de mest till att duscha och sen vet jag inte riktigt.
i morgon blir de iallafall till att följa med till järpen och kolla när bror min spelar hockey.
ska bli kul,fast inte resan kan jag ju säga.
men de blir nog ett inlägg innan jag åker.


mamma


haha de här va i början och då kändes de lite scary..



dåliga bilder men jag glömde kameran hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0