hockey och kyrkan

godmorgon,vaknade för en stund sen.
och har nyss tagit mig en dusch,riktigt härligt säger jag bara.
i dag blir de till och åka till brunflo och kolla när fredrik spelar match,och sen ska jag gå upp till kyrkan och gå på gudstjänst.
inte så kul precis men de måste ju göras.
hoppas att de är nån mer där som man känner annars blir de inge kul.
haha men nu ska jag packa inför i morgon.
då ska vi nämligen ha innebandy mot dom andra 8.
först får vi fika på skolan sen går vi upp till kyrkan för att kolla på luciatåget.
efter de går vi ner till skolan igen och då ska vi spela innebandy mot dom andra.
och sen slutar vi ca kl 12.
riktigt skön dag kan jag ju säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0