i stan

i går var jag ju på stan med elin en sväng.
vart så att jag köpte lite kläder till julafton,present till bror min som fyller 19 år i dag,grattis!
sen köpte jag även ett trähjärta som ska sitta på väggen.
sen på kvällen gick vi ut en sväng men de va ju så sjukt kallt så vi gick in och myste med chips,dip och sagan om de två tornen.
riktigt mysigt var de!
sen sov hon även hos mig.
sen i morse skulle hon in till stan så jag slog in lite julklappar sen åkte jag in till stan för att träffa mamma lite.
så nu sitter jag här och äter lite god knäck,mums!
och snart kommer pappa igen så då åker jag till brunflo igen.
och i morgon är de ju faktiskt julafton!
lite härligt.
och då ska vi åka till kusinerna i brånan och fira,ska bli mysigt!
men ni får ett till inlägg lite senare.
men ha en riktigt bra dag!:´)





























lite bilder från dansen,inte så himla bra men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0