mot järpen

hej alla glada!
jag är på väldigt bra humör i dag känner jag,vilket är bra!
haha.
i dag på tekniken hade jörgen fixat fika så vi fikade lite sen gjorde jag klart min lykta.
vart riktigt nöjd faktiskt!
när jag hade hett i hop hela så kändes den ändå inte klar så jag sprejade på lite guldig färg på.
så nu är den mycke finare kan jag ju säga!
och nu blir de till att åka till järpen och kolla på hockey,kul!
vet inte riktigt när jag kommer hem så får se om de blir nå skrivet då.
annars blir de i morgon.

och i dag va den sista "riktiga" skoldagen,as skönt säger jag ju bara!
så i morgon,fredag och halva måndag ska jag ha dans med linda.
ska bli kul fast de pinsamma är ju att vi måste visa upp de för skolan sen,inte lika kul tycker ju jag.
menmen nu ska jag i allafall snart åka så ha en fortsatt trevlig dag alla fina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer bli jätte kul att ha er i dans :D

2010-12-15 @ 17:02:49
URL: http://elinsteffensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0