myskväll

jag och pappa va nyss uppe på ica och handlade lite smått och gott,
så i kväll blir de till att mysa med godis film och lite annat gott,myspys:´)
och i morgon blir de inte till att göra nått särskilt tror jag,kanske köra lite skoter igen.

tänk att de är inte länge alls kvar till jullovet!
vi går bara på måndag och då ska vi ha dansuppvisning och sedan träffa klassen tror jag sen har vi lov!
jippiiee!
haha ser verkligen fram emot jul och allt!
en rolig sak som är att min morbror som bor i Norge ska kolla om han kan hitta någon onepiece åt mig.
för dom är mycke billigare där så får se om han hittar nån,hoppas på de!

känner mig även riktigt glad just nu!
och de är bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0