rå pluggning på G

ja i dag har de väl varit en helt okej dag,har varit ganska trött men annars så.
fast på no:n skulle vi göra nått med nå syror och alkoholer och de luktade inte gott kan jag ju säga!
fick ont i huvet och började må illa av lukten och sen luktade de i hela skolan,kul...
haha king!
sen var de ju dax för konfa i dag igen,vi gjorde nå charader och sjöng lite jullåtar,mysigt.
sen gick jag ner till bylla och satt där med elin,olle och anton en stund innan bussen kom.
och där satt ebba som vanligt så de är trevligt!
nu blir de väl till att plugga no för vi har prov på de i morgon,och jag kan inget ska jag säga!
så nu blir de till att rå plugga tills jag kan de.
så ni får ha en trevlig kväll sötisar:´)



ni fär även en dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0