sista "riktiga" veckan

jomen hejsan!
kom hem från skolan nu.
i morse när jag skulle gå till bussen hade jag faktiskt på mig täckbyxor,dåligt skönt!
så då slapp jag frysa,skönt.
annars har de varit en vanlig dag i dag.
de här är sista riktiga veckan innan lovet,helt underbart!
för nästa vecka har vi typ luciasim och sen temadagar,så de blir riktigt skönt.
känner att de behövs lov nu,helt utmattad och orkar ingenting.
i allafall så hade jag tänkt att jag skulle kolla på tv nu men då är de nått konstigt med den och jag är ju inte direkt smart så jag får väl roa mig med datan en stund,men de är ju trevligt de också.
ne nu ska jag ta nått å äta sen blir de duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0