snö & kallt

kom hem för en stund sen.
i dag fick vi sluta no:n tjugo i 3,så då gick jag och angelica upp till konfan.
och vi var då där först så vi satt och drack julmust och åt mackor,mums!
sen gick jag ner till bylla för att vänta på bussen i tjugo minuter,men olle och martin satt där med mig så de vart inte lika tråkigt,haha!
sen kom jag hem till maten,var riktigt hungrig!
ska nu ut med malte en sväng och sen blir de duschen.
och i morgon blir de till att vara med angelica så de blir väl nått litet inlägg under dagen.
puss



Kommentarer
Postat av: andrea nilsson

haha, du har säkert sett bilden på mig, hhahaa!

Om du ens vet vem jag är. ^^

2010-12-05 @ 00:49:15
URL: http://andreaidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0