the town

förlåt att jag inte har skrivit på länge men datan har typ inte funkat så jag har inte kunnat gjort nått på den.
jag var ju i allafall på stan med elin i går,riktigt trevligt var de!
de vart inget som jag köpte men kul ändå.
sen gick vi hem till mig och kollade på tv och åt pepparkakor,mumsigt!
sen till veckan ska vi nog antagligen ta bussen till underbara funäs.
ska bli riktigt kul! får se om elin kunde följa men de hoppas jag verkligen,haha!
och i dag var jag på stan igen,fjärde gången den här veckan haha.
men den här gången vart de med min söta vän ebba♥
vi hade de riktigt kul kan jag ju säga!
och i dag vart de så att jag köpte ett par jeans,grett!
hehe kände att de behövdes!
men nu blir de snart mat och sedan ska jag nog bara vara hemma.
kramizar:´)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0