en stukad tå?

förlåt för att jag inte har skrivit nåt men jag har inte varit hemma.
i alla fall så har jag varit i stugan från lördag tills i dag.
och i fredags kom matilda hit och hon sov även här.
sen på lördagen åkte vi ut i stugan, vi badade och sen stukade jag min stortå.
hur duktig är man?
hahah!
sen åkte jag på match i går, fast de gick inte särskilt bra.
sen åkte jag till stugan igen och jag badade då oxå.
sen i morse när jag busade med malte så slog jag i min tå som jag stukade i en sten.
så nu gör de ännu ondare!
fast de får man väl stå ut med för i morgon börjar storsjöcupen:D
våran match är kl 5 och den ska vi vinna!
ne nu ska jag ta och käka nåt sen bara ta de lungt i kväll och dricka vatten.

här är kläderna jag köpte när jag va i funäsdalen.
+ en huvtröja.



så här vart de när jag ramlade, hahahah!

sen hittade vi en svanunge när vi åkte hem från stugan som låg vid vägen.
så vi var tvungen att lägga den vid diket för annars skulle den bli påkörd.
de kändes så hemskt att åka i från den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0