nu va man hemma igen!

ja hejsan!
nu har jag nästan nyss kommit hem.
i söndags åkte jag ju mot övik.
vi stannade först i stugun och hälsade på några, sen åkte vi till sollefteå och där badade vi kanske 10 gånger på en dag.
sen när vi hade badat sista gången hängde jag ut min bikini utanför bussen så den skulle torka, sen på morgonen var den borta!
de va nån som hade tagit min bikini överdel!
 och bara den,inget annat!
så jag fick låna emelies överdel.
för på onsdagen åkte vi till övik och gick på paradisbadet och va där hela dan, de var hur kul som helst!!
fast jag gjorde illa min tå ännu mer... men de får jag stå ut med.
sen åkte vi upp till sikeå tror jag de hette, sen vidare till umeå på släktträff.
där spelade vi boule på lördagen, de gick inge bra alls för mig men linda vann alltihop.
jag är verkligen inte bra på de:P
sen på kvällen satt vi vid brasan och gjorde kålbullar och lyssna när elvis spelade gitarr och sjöng hur mysigt som helst!
sen i dag åkte vi hem igen och de tog ungefär 7 timmar.
de va hur drygt som helst!
fast vi stannade på ett ställe och badade i en å, de var varmt och härligt fast man höll på att flyta i väg,haha!
sen i morgon ska jag på jamtli med mina kusiner och kolla när mina bröder jobbar.
tobbe är en bondpojke som går runt och hälsar på alla och fredde står inne i en bank och växlar pengar.
ne nu ska jag gå och duscha.
jag lägger ut bilder i morgon från resan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0