storsjö

förlåt för att jag inte har skrivit nåt men jag har varit borta och inte haft tid att sitta vid datan.
i allafall så åkte jag till min moster i storsjö i tisdags.
direkt vi kom dit så gick jag ner till sjön för att bada, härligt va de!
sen gjorde vi inge mer då men på onsdagen åkte vi ut till deras stuga,
som ligger på en ö så vi åkte båt dit.
där var vi hela dagen.
vi badade,solade och mådde gott.
sen åkte vi tillbaka för att äta mat,vi grillade och de va hur gott som helst!
sen tog vi båten och åkte efter ljusnan tror jag de va.
de va mysigt fast hur läskigt som helst!
för de kändes som om de fanns krokidiler där,haha!
sen gick jag in och kolla på film,mamma mia.
men efter ett tag så kände jag för att göra nåt så då tog jag med mig hundarna och gick bort till en brygga.
ja sen hände de inge mer som va kul.
fast i morgon ska jag åka upp till fäviken och va där, de ska bli skoj.
sen på lördag ska jag typ jobba på yran tror jag sen ska jag in och kolla lite.
ne nu ska jag gå och packa upp.
jag lägger upp bilder från veckan sen för de går inte att ladda upp dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0