badminton är verkligen inte min stil:P

ja de vart ingen springtur för mig i dag heller,men på söndag ska jag göra de.haha:)
ja jag har i allafall varit uppe hos linda nu.
vi åt först sen spelade vi spel,fast de va inge kul för jag förlora bara! haha!
sen gick vi in en stund sen gick jag och linda ut igen för att spela badminton.
de va kul fast de är ju de att jag inte är nå bra på de...
sen skulle jag såklart göra illa mig,jag slog till bollen eller vad de är, sen slog jag till mig själv rak i ansiktet.
haha,så såg min kväll ut iallafall.
och i morgon ska vi åka in på yran på dan och typ dela ut nå blad eller nått.
och för att vi gör de får vi gå in gratis i kväll så de blir väl till att vara där hela kvällen.
de ska bli riktigt trevligt:)

sen tänkte jag lägga upp lite bilder från när jag var i brånan och i storsjö nu.

















ja nu får de räcka:`)
nu går jag och sover godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0