fett härligt!

fan va kallt de börjar bli nu, fast de är fett härligt med snö!
i allafall så efter skolan i dag så var de dax att gå på konfa igen.
då skulle vi gå på kyrkogården och kolla och så.
också gick vi in i ett hus där de låg två döda människor,en aning läskigt!
haha sen gick jag till bylla och vänta på bussen en stund och där satt ebba så jag pratade med henne.
nästan direkt jag kom hem tog jag med malte ner på öb och köpte kanin mat.
sen vart de duschen och nu ska jag plugga för vi har no prov i morgon,man kan ju bara hoppas på de bästa!
sen efter skolan tar jag och ebba bussen in till stan.
där vi ska kolla på bio på kvällen och även äta mat där,mysigt!
älskar ebba ja!♥

aja skriver nog mer i morgon eller nån dag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0