första advent

kom hem för en liten stund sen.
tänkte göra ett inlägg i bilen men jag somnade och sen vaknade jag när vi var i hackås så då orkade jag inte.
i allafall så skulle jag egentligen gått till kyrkan med mamma i dag,men jag sov lite förlänge,så vi hann inte.
så i stället för de gick jag,mamma och greger en lång promenad med hundarna,mysigt.
det är ju även första advent i dag,myspys.
en stund innan vi skulle åka hem så kom kusinerna till oss,så jag busade lite med dom.
vi fick även fika av morfar.
gott!
och nu ska jag hoppa in i duschen och sen bara ta de lungt.
jag kan ju inte säga att jag är särskilt trött heller,haha.
men de blir jag nog snart,haha.
och i morgon ska jag åka in till stan och bo där igen.
så ni får se bilder sen i helgen i morgon i stället,för jag orkar inte lägga in dom just nu.
ha en fortsatt trevlig första advent !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0