fredag och ebba(y)

ja i dag var de så att jag och ebba tog bussen till stan.
de vart så att jag köpte 3 linnen och sen gick vi å käka.
sedan gick vi och kolla på bio,vi skulle se saw 7 men den hade dom sluta visat så då kollade vi på nån annan film som jag inte vet vad den heter just nu.
men de va sjukt spännande!
haha,sen gick vi runt lite på stan medans vi väntade på ebbas buss.
en aning kallt kan jag ju säga dårå;´)
sen gick jag hem och nu sitter jag här med min kära data.
men ska fortsätta kolla på spiderman 2 nu,så jag skriver mer i morgon:)
godnatt sötingar:´)

Kommentarer
Postat av: ebba

vet du hur kallt det var i biosalongen eller..? ;o <3

2010-11-15 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0