hemma igen

har nu kommit hem från en underbar kajsa.
fatta hur kul man kan ha med henne! älskar henne ja !
jag kan ju försöka berätta de mesta vi har gjort.
i söndags hände de ine särskilt mycke,sen på måndagenvar vi mest ute i stallet och höll på,
på tisdagen åkte vi till brunflo för att fira min fasters kille som fyllde år.
sen i går åkte vi upp på ridhuset och red.
hur kul som helst! de va jätte länge sen jag red så de va kul !
sen åkte vi hem och åt sen gick vi ut till stallet där vi började fixa mat åt hästarna,sen bara fortsatte vi och de blev så att vi städade hela stallet,haha!
vi va ute i ungefär 4 timmar,så då tyckte jag att vi var duktiga.
sen åkte jag hem i dag och har ine gjort nått.
men nu ska jag käka sedan åker jag till sjukhuset.
skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0