hockey & elin

ja i går var jag ju med elin.
vi åkte då till lockne för att vara med hans och filip,men de knepiga va att vi visste inte vart dom bodde så vi bara hoppade av nånstans där.
men vi kom nästan rätt,som tur var!
sen sova elin även här,och vi hade en väldigt trevlig kväll!
sen i dag skulle vi egentligen gå på gudstjänst men vi vaknade fem i 11 av pappa och den började kl 11 så då var de ingen mening.
så då gick vi upp på ishallen i stället och kollade på hockey.
min bror spelade så de va ju rätt så trevligt.
sen nu sitter jag framför tvn med en kopp te och godis,hehehe:P
jag ska bara vara hemma och vila i kväll eftersom jag är sjuk,och skulle föredra om jag blir frisk snart!
kanske skriver nått mer inlägg senare i dag.
annars får ni ha en fortsatt bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0