sunding

ja då va de här lovet slut då...
men de har varit ett sjukt kul lov! haha,i går kom ju sunding hit trevligt!
vi gick ut en sväng och sen typ kl 8 kom vi på att vi skulle åka till henne i stället och kolla på film.
så vi skyndade oss hem till mig för att hämta saker och sen gick vi till bussen.
och när vi va kanske 20 meter i från så såg vi bussen köra förbi,så de va nog bara till att sitta å vänta i en timme på nästa buss...
de va ju förjävla kallt!
sen kom hennes föräldrar och hämta oss i brunflo.
hemma hos henne kollade vi på zombieland och svulla godis,popcorn och dricka.
sen i dag kom mamma och hämta mig i dag.
och nu sitter jag här och ska snart äta sen blir de duschen och sen min efterlängtade säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0