svulloooo

jaha då vart man ett svullo i kväll då.
sitter just nu och svullar godis,chips och dricka och har precis kollat klart på harry potter.
mysigt var de!
ja i dag vart de i allafall så att vi åkte ner på byn en sväng.
men för mig vart de inget...
fast jag hittade en jättefin ring på hillside,men de vart inte så att jag köpte den.
sedan åkte vi till småkusinerna och va med dom ett tag.
vi var då ute i snön och busa och sedan fick jag jaga dom inne,sötungar :´)
sen när vi kom hem igen,fick vi mat.
hur gott som helst! renstek och potatis.
de måste ju vara en av dom godaste maträtter som finns!
haha.
resten av kvällen blir de tvn och godis,mums!
puss på er :´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0