Big smile

ja de vart så att jag gick på mötet om hur man blir proffs som var hur tråkigt som helst,fast man fick fika haha:D
sen efter de åkte jag till angelica och sov där.
vi kollade på one tree hill och svulla popcorn och frukt,gotti!
sen i morse ringde larmet och jag vaknade och även angelica.
sen tyckte jag att vi skulle kliva upp men de hade inte angelica tänkt så jag kittlade henna:P
haha,fick i allafall upp na
sen har de varit en ganska bra dag i dag
vi fick tillbaka no provet och de gick faktiskt bättre än jag trodde de skulle gå
jag fick vg så nu är jag glad:D
Big smile
sen i kväll blir de inte till att göra nått
bara vara hemma och slöa sönder,haha
aja ska ta å käka nu
puss´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0