Förlåt

förlåt för att jag inte har skrivit men jag har haft fullt upp!
haha,i går efter skola gick jag hem till linda och va där en stund
 sen gick vi till ishallen,föratt stå i kiosken
de va inte särskilt kul....
menmen...
sen fick jag skjuss av pappa,eller ja de va fredrik som körde
så då gick jag å la mig direkt för jag va super duper trött!
sen i dag efter skolan var de dax för konfa igen
en ganska kul i dag,fick gå tipsrunda,fick godis och lite sånt
rätt så chill
sen tog jag bussen hem där jag träffade ebba
så jag satte mig vid henne så jag hade nån att snacka med
haha sen i kväll ska jag rå plugga engelska!
aja och jag längtar som en tok till i morgon!!
iiiii!!!
sen på lördag åker vi med bussen till Edsåsdalen på konfa läger
så jag kommer inte skriva nått förns söndag och då blir de nog även lite bilder tror jag;)
ha de bra så hörs vi!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0