grattis väldens bästa mamma!

hejsan hoppsan!
är på jätte bra humör i dag!
kanoners!
i går vart de så att jag var med ebba i stället.
sen på kvällen träffade vi johannes och sebbe,så vi va med dom.
vart en aning pinsamt! haha,roligare människor får man leta länge efter.
sen vart de så att jag sov hos ebba,väldigt trevligt!
vi vaknade ungefär 12 tror jag den va sen var jag tvungen att gå hem för om ett tag kommer Elin Steffensen hit.
och hon sover även här inatt.
ska nog in till stan en sväng i dag och säga grattis till mamma som fyllde år i går,grattis världens bästa mamma!♥
sen får vi se vad vi hittar på.
men nu ska jag ta mig en dusch

vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0