"gud är god mot mig"

ja i natt sov ju elin hos mig,trevligt
sen i morse skulle vi gå upp till kyrkan på gudstjänst
inte särskilt kul att kliva upp tidigt och sen sitta still i kyrkan i 1 timme
sen efter fick man fika och sen gick vi hem
jag och elin gick in på ishallen för att se om de var nån match men de var de inte
så jag gick hem och åt lite och kollade på idol
sen nu har jag precis tagit mig en varm och skön dusch
och snart packa i hop lite saker som jag ska ha med till mamma i morgon
sen kom även farmor nyss och gav mig en halsduk som hon hade gjort åt mig
tack!:´)
men nu ska jag packa,skriver mer sen


skev bild men de är halsduken
syns inge bra men jag orkade inte


och här är då min nya jacka
tänkte köpa en svart men de vart inte så:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0