härlig helg!

jaha då var den här helgen också slut.
men den har varit väldigt rolig!
i fredags var jag ju med ebba,johannes och sebastian sen i går kom elin till mig.
hon kom ungefär 8 så vi va med hans och filip lite.
sen gick vi in för de va ju så kallt ute!
de vart så att vi kollade på nån film,vet inte riktigt vad den hette.
sen sov hon även här,mysigt♥
sen i dag åkte hon hem och jag fick skjuss av pappa in till stan.
jag skulle säga grattis till mamma och jag fick även tårta,mums!
haha sen har jag nog mest suttit vid datan.
eller jag har även fått damp på min telefon, jag tror den snart pajjar.
inte bra!
har inte lust att lägga pengar på en ny mobil...
så den får nog allt ta å hålla!
haha
nu ska jag i allafall ta mig en varm dusch,skönt!


haha johannes stoppade ner Glen:P

Kommentarer
Postat av: Ebba :)

hihi, glenn :D <3

2010-10-25 @ 16:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0