härliga härjedalen

hejhej! är på kanon humör nu de har varit en otroligt skön helg,och de gillas! de är så himla mysigt och härligt i funäs! jag älskar att vara där helt enkelt! Ja vi kom ju dit i fredags på kvällen sen satt vi mest å prata och sen la vi oss sen på lördagen åkte vi ner på byn för att kolla på "alla" affärer haha de vart en t-shirt på hillside och ett par rosa täckbyxor jag verkligen älskar dom,tack mamma! ni får se bilder sen för de är nå konstigt med datan iallafall så åkte vi till mina kusiner och hälsade på trevligt,dom är så söta dom där Axel och Emma fikade där och sedan åkte vi tillbaka sen gick jag ut och tog lite kort på både malte och den vackra naturen sen vart de film,PS I love you den är så himla bra jag vill både skratta och gråta samtidigt! sen vart de sängen och i dag har vi bara åkt hem men på vägen stannade vi i storsjö hos moster och hämtade våran båt och fick även fika sen drog vi hemmåt! och nu sitter jag här och har nyss tagit mig en dusch och ska nog bara slöa nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0