härligare dag!

amen i dag var de ju inte en härlig dag då?
först hade vi spanska prov och de gick nog hyffast bra,med tanke på hur dålig jag är.
sen på engelskan hade vi vikarie så då fick vi sluta halv 1
sen skulle tekniken börja 20 i 2 men jag var klar med allt så jag fick sluta efter engelskan
så då följde jag med hem till angelica där vi kollade på one tree hill,hur bra som helst!
sen gick jag upp till skolan igen för jag skulle på stan med linda.
de vart så att jag köpte ett nagelack och present till mamma, som fyller år på fredag.
aja nu ska jag gå och äta nybakta bullar,mumsi!

ni kan inte fatta hur glad jag vart i morse när jag såg att de låg snö där!
iiii !
helt underbart!
love it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0