konfaläger

hejsan hoppsan!
har ju varit på konfa läger i helgen,fast i fredagsvar jag med angelica och ebba och senare blev de också johannes och filip
de var väldigt kul faktiskt!
de vart så att vi typ la oss kl 5 och va tvungen att vakna 9 så vi skulle hinna till bussen
så vi satte oss på bussen också drog vi till ett ställe lite innan åre
direkt vi kom dit fick vi vårat rum och vilka vi ville sova med
så jag sov med linda och angelica
och sen fick vi göra massa olika saker
och de vi typ gjorde mest av allt va att äta! men de va gott i allafall haha
sen åkte vi hem i dag och då kom mamma och hämta mig vid kyrkan
sen åkte vi ner på bylla och köpte mat,gott!
sen åkte vi ut till stugan en sväng
och efter de vart de så att vi åkte på maxi och sen till lillänge där jag fick mig ett par skor
tack mamma!:´)
sen nu ska jag bara vara hemma och packa upp lite saker och sen får jag se

de här va rummet jag bodde i:)



en boll jag fick från bylla,tyckte den va fräsig!


mina nya skor,vad tycks?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0