skööna typer

sitter just nu hemma hos matilda
i dag har de varit en som vanligt vanlig dag
fast precis när hk började kom maria och sa att de var elevråd om 7 minuter så då fick jag inge god paj
gjord av gabbe och mig om jag vore där
haha
sedan åkte jag och matilda in till stan en sväng
de blev då en jacka för mig
lägger upp bild sen när jag kommer hem
sen har vi inte gjort så mycke
vi gick ut en sväng och då kom de fram 2 skööna typer som började prata med oss
haha riktigt härliga!
aja i morgon kommer kajsa och då blir de till att åka på badet och bada och äta bylla mat
haha ska vara social nu så godnatt
hej! i i morgon börjar skolan igen då är det dags för skolfoto skoj skoj! ha det så gott!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0