staden

ja i dag vart de så att jag åkte in på stan med bästa EbbaFlyborg♥
de vart lite köpt(som vanligt) haha
de vart även så att vi åt där,de vart pizza mums!
och när vi gick in där så var de några typ killar inne på kebabhouse som höll på å vinka å höll på med lite
haha man kunde ju inte hålla sig så vi börja as garva,haha!
sen hämtade mamma mig på bylla för hon skulle lämna lite saker
och nu sitter jag här.
jag borde nog gå och plugga lite till spanska provet på onsdag
de känns som om de inte kommer gå bra!
aja får göra mitt bästa
puss

nagellack h&m 39;-

linne cubus 69;-

mössa carlings 99;-

Kommentarer
Postat av: Ebba :)

hahah, det var sjukt kul ;D



love u <3

2010-10-18 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0