underbar kväll!

sjukt vilken underbar kväll de vart i går!
hur roligt som helst! tack allihop♥
ja först så gjorde vi mat,de vart då tacos gott!
sen efter maten satt vi å prata och bara hade trevligt också skulle vi skriva lappar med saker vi skulle göra.
haha hur kul och pinsamt som helst!
sen gick vi upp till spökvandringen och gick den.
jag trodde den skulle vara läskigare menmen.
sen gick vi typ hem och åt marängswisch(stavning?)
aja sen kollade vi på en film,jag tror den hette Frozen.den va bra fast äcklig!
sen när den var slut kollade vi på 1408,och den va inte kul ska jag säga!
haha jag hatar när en film är läskig men man vill ändå kolla:P
då vet man inte riktigt hur man ska göra.
sen åkte alla hem förutom elin och amanda,för dom skulle sova här.
vi tänkte gå och lägga oss men vi va inte trött så då kollade vi lite på American pie,haha så sjukt ful.
sen gick vi å la ossm och nu har dom nyss åkt hem.
sen i dag blir de nog inte att jag ska göra nått speciellt.
mest vara hemma och ta de lungt.

och hur härligt är de inte med lov då?!
grymt skönt kan jag ju säga!

aja jag skriver nog mer sen,hörs hej

jag lägger ut bilder sen från kvällen; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0