äntligen helg!

ja i dag har de varit en riktigt seg och ganska jobbig dag
har haft ont i ryggen och huvet,men nu ska jag inte klaga
men förutom de så har de varit okej
hade spanska förhör i dag
gick bra faktiskt
de kändes som om jag inte kunde nästan nån innan
men sen bara kom dom upp i huvet när jag skrev
så de var ju bra de då
skulle ju egentligen vara med mathilda i dag
men hon missade bussen så då kunde hon inte komma hit på nått sätt
men får väl träffa henne nån annan dag då
så i stället för de ska jag nog åka in till stan en sväng och handla
sen ska jag bara vara hemma och ta de lungt tror jag.
skriver antagligen mer i kväll,brukar bli så
men ha en nice kväll

angelica rud,du är bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0