första dagen på veckan

jamen hejsan!
har precis tagit mig en dusch efter träningen.
som förresten gick jätte bra.
allt funkade hur bra som helst och alla var positiva.
härligt!
efter skolan åkte i allafall jag och elin in till stan.
jag köpte ett armband och en fondation.
sen var de till att sätta sig på bussen till brunflo för träning.
vi fick byta om på 5 minuter och de var inte lätt hahah:)
sen kollade jag och lisa lite på killarnas träning.
sen åkte vi hem.
och när vi satt på bussen ringde min tränare och sa att jag skulle spela med 95:orna i morgon.
de ska bli kul fast jag är huur nervös som helst!
haha men nu ropar min säng på mig så, godnatt mina vänner.


dåliga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0