Fotboll Är Kärlek

ja kom precis hem från en väldigt blöt träning.
den hade varit roligare om de inte regnade hela tiden!
på slutet av träningen spelade vi lite match med 95.
de va kul.
sen efter de skulle vi köra fyrkanten,hur jobbig som helst!
och som vanligt skulle ju jag få svårt att andas.
inte kul!
verkligen less på att inte kunna springa utan att få svårt att andas.
så pappa ska nu ringa till sjukhuset och kolla om jag får komma och kolla vad de kan vara.
så de är ju bra.
har i allafall tagit en varm och skön dusch nu och ska snart gå och sova.
har sjukt ont i mitt huvud,no good!
sen har jag ju lite sovmorgon i morgon,skönt!
vi har idrott första halv 9 så rätt så skönt.
nu säger jag godnatt: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0