home again

ja då va man hemma från fjällvandringen.
vi åkte ju i onsdags med bussen till vallbo eller vad de hette.
sen gick vi ungefär 8 Km,de va rätt så drygt för då mötte man alla från B och C som skulle hem då.
men sen andra dan så fick man välja om man ville gå en längre eller en kortare sväng.
så jag,angelica och några killar gick den längre upp på ett fjäll.
de va hur jobbigt som helst i bena!
jag trodde bena skulle vika som.
haha, sen gick vi och kollade på nå pyramider.
sen skulle vi gå med kompass de gick faktiskt bra.
gick inte vilse i allafall.
sen i dag skulle vi gå hem igen.
men jag hade så ont i ryggen så jag typ skrek.
haha i allafall.
så ville jag bara hem då.
så nu är de härligt att va hemma igen.
sen i morgon blir de till att spela match med 97:orna i strömsund.
ganska drygt att åka.
sen har jag typ stukat min tå igen menmen...
jag är i allafall väldigt trött nu.
så de blir en tidigt kväll för mig,så jag orkar upp i morgon.
sen lite senare i morgon ska jag till brunflo och spela fotboll med angelica och några fler tror jag.
aja nu ska jag gå och äta sen en sväng med malte.

ni får se bilder sen, för jag får inte in dom just nu.
de var i allafall hur kul som helst där!
de bär jämt kul i våran klass:´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0