inte bra...

hejsan.
har tyvärr inte hunnit skriva nu på ett tag.
men i måndags var jag på macth med 97:orna och då vart de 1-1,bra spelat!
sen i går följde jag med nike på trav.
de var väldigt trevligt.
fast vi kom hem typ halv 12 så då gick jag direkt och la mig.
höll nästan inte på att ta mig upp ur sängen  i morse.
menmen...
sen i dag har de varit en helt vanlig dag.
fast vi fick sluta halv 3 i stället för 3 i dag på tekniken.
härligt!
jag har i allfall hur ont i huvet som helst och de har jag haft hela dagen.
men snart ska jag äta sen åker jag upp till linda innan träningen.
ska bli skönt med fotboll igen.
sen är de fotografering i morgon så...
jag ska ta och kolla vad man kan tänkas ha på sig.
nu ska jag byta om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0