kp;)

jo men hejsan.
ja i fredags åkte ju jag på bio med kajsa och de vart att vi såg I rymden finns inga känslor.
faktiskt riktigt kul tyckte jag.
sen åkte vi hem till domoch på vägen höll vi typ på att köra på en älg.
haha.
sen i går gjorde vi inte särskilt mycke.
vi var mest med kaninerna och lite sånt.
sen i dag skulle kajsa i väg till föllinge på match så då va jag hemma med tesse.
vi kollade mest på idol hela dagen.
jag gick även ut en sväng till kaninerna och hästarna.
verkligen hur söta kaninungar som helst!
vill ta med alla hem.
sen före maten kom kusin jenny hem så vi stack ut och red en sväng.
trevligt!
de är alltid så skönt att rida för då kan man prata om allt och bara njuta.
sjukt härligt!
sen när vi kom hem igen gick vi in och åt mat.
jag var verkligen hur hungrig som helst då,så de va gott.
sen packade jag bara i hop mina saker sen åkte vi hem till östersund igen.
så jag har nyss tagit mig en varm dusch och ska nog snart gå och sova tror jag.
ja de var nog allt jag hade att berätta kyss:´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0