ny vecka

ja då var de en ny vecka igen då.
inte kul.
längtar bara till helgen nu!
ska bli en grym helg.
men i allafall så har de varit en helt okej.
har haft ont i huvet men annars så.
och ska i väg på träning lite senare.
jag har verkligen saknat fotbollen.
även fast jag spelade i onsdags så vill jag bara spela hela tiden,love it !
jusste jag fick reda på i torsdags att jag ska få en ny kusin!:D

och nu känns de verkligen att de blir höst.
kallt och regnigt för de mesta,inte kul!
men längtar som en tok till vinter och snö.
längtar efter att åka skidor och skoter.
men de får man nog vänta ett tag på så nu ska jag gå och byta om i stället.
puss

älskar dig gumman♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0