så här har min dag sett ut

de började med att vi hade en vanlig dag förutom att vi tog elevrådskort och sånt.
jag och linda tog även en bild med varann
sen efter skolan gick jag på stan med elin och lina
och där träffade vi mathilda så vi snackade lite med henne
de vart så att jag köpte en halsduk och present till linda som fyller år på torsdag
sen skulle elin och lina dansa så jag följde med och kollade på den i 2 timmar, och de var inte lätt ska jag säga
för min rumpa domnade bort efter första dansen haha!
sen fick jag skjuss av elin hem och nu ska jag gå och träna på engelskan tills i morgon
så nu hinner jag inte skriva nå mer
puss

älskar dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0