konfrimerad

tjobre snyggisar!
jaha då va man konfrimerad då, skönt. de va ju riktigt segt i kyrkan men efter de åka jag och min släkt ner till briggen där vi åt och lite sånt.
fick smycken,blommor och pengar. tack så mycket för alla presenter! jag vart mycket nöjd.
sen i dag hade vi match. och de gick ju skit! svårt att andas,jävla damp!
aja annars spelade vi väl hyffsat. nu ska jag packa saker till mamma. jag vet att jag inte har skrivit så mycke den här veckan men de har varit mycket och så. men de blir mer till veckan,och på torsdag är ju sista dagen innan lovet. ska bli så sjukt skönt med lov nu känner jag!
ni får bilder sen konfan i veckan för dom är på en annan data.

Kommentarer
Postat av: GISSA

DATOR

2011-04-18 @ 15:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0