snart så smäller de

hellu!
har inte skrivit nått på flera dagar men jag har varit på konfa läger hela helgen.
de va faktiskt ganska kul,försöka dygna meen så vid kl 6 eller vad den va somnade jag på golvet i en halv timme.
haha de gick nästan!
nu är de faktiskt bara ca 2 veckor kvar tills vi konfrimerar oss,ska bli riktigt skönt!
vi kom hem med bussen vid halv 1 eller vad den va och direkt jag kom hem somnade jag. haha,hur skönt som helst måste jag säga.
de va ju hyffsat jobbigt med skola i dag,som tur va hade vi inte så jobbiga lektioner.
nu ska jag städa mitt rum lite sedan ska jag plugga svenska eftersom vi har prov i morgon.
shiit asså,de här kommer inte gå bra! aja nu måstejag städa,tjoorå sötisar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0