27/8

hejhej! vi fick igång internet så de blir ett inlägg.
ja i går när vi kom hit åkte vi direkt till morfar där vi fick se hans nya valp,acke så himla söt!
älskar hundvalpar♥
sen i dag åkte vi tillbaka till ljusnedal och morfar där jag,moster och mina kusiner gick till sjön och grillade korv och bara mådde gott. riktigt härligt! sen åkte jag med min moster tillbaka till funäs där jag bytte om för att sedan åka tillbaka till morfar för surströmming,fast de vart pizza för oss barn.
sen fick vi efterrätt och busade lite med hunden och lekte med kusinerna. trevligt.
men nu är vi tillbaka i våran stuga i funäs och bara myser,yeppyepp.lite senare blir de nog film och en hyffsat tidigt kväll för i morgon är de match mot ifk på lövsta,då ska vi fan vinna!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0