ny färgat hår


de går tyvärr inte att ladda över bilder från kamerna till datan så ni får en dålig bild,men jag lägger upp nån bättre i morgon!

hejhej! jaa i dag på skolan va de en helt vanlig dag. fast vi hade bara långa lektioner så ganska trist.
efter skolan följde angelica och linda med mig hem och hjälpte mig färga mitt hår,vart riktigt nöjd! visste inte om jag skulle våga göra de dan innan skolfotot och jaa. men de lyckades! har ju aldrig färgat förut så de är roligt med lite förändring.
sen gick linda hem och jag följde med angelica hem till henne där vi lagade mat,gjorde engelska läxan tills i morgon och fixade lite. tack så mycket för hjälpen med färgningen mina fina vänner!♥
ja och i morgon är de skolfoto som gäller! hatar verkligen de,att man aldrig kan bli fin!
sen vet jag inte om jag åker in till stan en snabbis innan träningen,får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0