hela min helg

godmorgon allihopa!
ursäkta att jag inte har skrivit på hur länge sen som helst!
i allafall så i fredags efter skolan åkte jag och elin in till stan.
vart inte att jag köpte nått,måste spara till florida.
inte lätt ska jag säga! haha.
ungefär vid halv 7 gick vi till z-hallen där vi kollade på hockey,brunflo-öhc.
öhc vann men min bror gjorde faktiskt ett mål satt de va ju ganska fränt.
efter matchen åkte vi med mamma upp på maxi där vi köpte lite popcorn och sånt till senare.
vi fik skjuss ner på stan där vi gick en sväng.
hade inte så mycke å göra men ändå lixom,haha.
sen gick vi hemåt,en aning kallt kan jag ju säga.
elin sov hos mig sedan,vi hade mysigt med film och gott.
på lördan åkte vi till brunflo för vi skulle till min mormor och fika lite.
för hon fyller år till veckan.
fast elin va tvungen att åka hem efter en stund.
lite senare åkte vi på maxi och handlade och så.
sen va jag bara hemma resten av kvällen. va så trött att jag inte orkade nått haha.
och i dag har jag bara varit ute med malte en sväng.
de va ju så fint väder tyckte jag. solen sken och de va ju inte särskilt kallt. riktigt skönt!
ja och de va väl hela min helg.
de har varit en riktigt rolig helg och nu ska jag ta mig en dusch.
puss

Kommentarer
Postat av: linda

hejsan :)



var gärna med i min tävling veckans blogg :)

2011-02-06 @ 13:14:40
URL: http://lindafalt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0