jallefall så är de så

jahapp då vare torsdag igen då,skönt!
tycker den här veckan har gått riktigt fort,eller?
iallafall så har de varit en skön dag idag. torsdagar brukar va lätta och sköna dagar.
vi har ju jallafall sjukt roliga no lektioner kan jag ju säga,haha!
efter skolan så var de dax för konfa igen. som tur va så fick vi skjuss upp av pappa så vi behövde inte gå i snöstormen,tuur de!
i kväll ska jag chilla här hemma,nice!
i morgon är de ju fredag och de betyder helg,lite skönt eller.
ska till läkarn i morgon och kolla vad de är för fel när jag tränar.
kan inte andas normalt så då ska jag åka och kolla de.
så jag får sluta lite tidigare.
ebba följer också med,bra de.
sen ska vi gå på stan och lite senare,jag tror de är halv 8 då ska jag kolla på hockey.

men ma höres!:´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0